ummie ainanina sweet home

Friday 3 January 2014

Shaklee Energizing Soy Protein (ESP)

Menyalurkan Tenaga Berkekalan dengan Kualiti Protein Berasaskan Tumbuhan yang Tinggi!

Ramai yang dah mengenali apa itu ESP, tapi ada juga yang xkenal ESP Shaklee jadi entry saya hari ini nak cerita ESP merupakan Protein yang berasaskan Tumbuhan yang berkualiti Tinggi!! Woww....macam best kan, superb.

ESP
Protein ini merupakan protein rendah lema, bukan GMO (organisma tidak di ubah suai secara genetik) yang lengkap secara biologinya ini mengadungi kesemua sembilan asid amino perlu. Ia sesuai untuk seii keluarga, memberikan anda 14 gram protein soya sihat bagi setiap hidangan. Bukaan sahaja merupakan pilihan snek yang berkhasiat, Energizing Soy Protein merupakan snek enak bagi mengisi tubuh anda dengan protein soya yang berkualiti tinggi. Jam demi jam ia menyalurkan tenaga yang tiada tandingannya.

Dengan protein berkualiti tinggi yang berasaskan tumbuhan ini, Energizing Soy Protein merupakan sumber protein biologi lengkap yang:

a) Rendah Lemak secara semulajadi

b) Bebas kolestrol

c) Protein lengkap dengan kesemua Sembilan asid amino perlu

Sebagai sebahagian daripada diet seimbang, protein soya:
  • Membantu membina otot, kulit dan hormon
  • Menyumbang makanan yang sihat kepada sistem imun
  • Menyokong diet dengan kolestrol sihat
  • Menyediakan nutrien yang penting bagi menyokong kesihatan prostat
  • Mengandungi soya isoflavones yang membantu mengurangkan rasa panas berpeluh di kala waktu hampir putus haid dan juga kesihatan payu dara.
Begitulah info yang ringkas an padat mengenai ESP supaya anda lebih mengenali protein yang mana terbaik untuk kesihatan kita.    
* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment