ummie ainanina sweet home

Tuesday 18 June 2013

Menarik nya kehebatan zinc complex shaklee

Ramai yang jarang dengar mengenai zinc shaklee.saya sendiri mengambil nya kerana sewaktu lepas bersalin, rambut gugur memang terlalu banyak sehingga takut rambut akan jadi berkurang....sejak mengambil zinc conplex sampai sekarang, xde lah nampak lantai bilik banyak rambut macam dulu. Selain itu banyak sebenarnya kelebihan yang kita perolehi dari zinc complex shaklee.....saya akan cerita dengan anda dalam entry nie.

Kelebihan zinc complex
1) memperbaiki radang kulit - Kajian menunjukkan pengambilan zinc mampu memperbaiki keradangan kulit seperti jerawat dan akne.

2) ekzema - juga di kenali Dermatitis atopik di mana sebahagian besar di sebabkan oleh kekurangan zinc Dalam badan.

3) Membentuk kolagen - membantu pembentukkan protein dan kolagen untuk pertumbuhan kulit, kuku dan organ.

4) penyembuhan luka - mempercepatkan pertumbuhan luka luaran dan dalaman, terutama luka selepas pembedahan, luka akibat jerawat, alergi, dan bintik di kulit.

5) gangguan prostat - Melindungi kesihatan prostat, Memperbaiki dan menyembuhkan benign Prostatomegaly Dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan zinc setiap hari dapat mengurangkan prostatomegaly/pembengkakan prostat dalam kadar 70%

6) mempertingkatkan sistem imun - merangsang kelenjar thymus untuk mengeluarkan t-cells untuk menentang kanser dan juga menghalang jangkitan.

7) mengurangkan rambut gugur - dapat mengatasi masalah keguguran rambut yang boleh menyebabkan botak

8) ovulasi wanita - zinc di perlukan dalam proses ovulasi dan membantu pengucupan uterus serta mengembalikan daya ketahanannya.

9) memperbaiki diabetes - membantu pengeluaran insulin

10) mengurangkan bintik putih kuku - bintik putih di kuku menunjukkan kekurangan zink

11) kemampuan seks lelaki - pengambilan dalam jangka masa yang panjang dapat memperbaiki masalah kemampuan seks lelaki, impoten dan meningkatkan kiraan sperma.

12) mengekalkan deria - memperbaiki deria bau dan rasa.

Nutrition fact - sebiji zink shaklee membekalkan 15mg (100%) keperluan harian dan 115mg calcium (12% daripada keperluan harian) dan zinc bukan sahaja membantu menguatkan kutikel rambut tetapi ia dapat meningkatkan daya ingatan dan tempoh tumpuan.

Dapatkan produk ini dari kami dan untuk mengetahui lebih lanjut, sila pm kami mahupun whatsapp di talian bawah.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia dan indonesia.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kamiMelalui 

Email: farshanna29@gmail.com 
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment