ummie ainanina sweet home

Wednesday 15 January 2014

NAMA CANTIK ALFALFA

Amalan yang sentiasa saya amalkan....alfalfa di ambil waktu tgh hri dan mlm...

Apa keistimewaan yang saya perolehi:

1) Dulu alami keputihan....memang xmiss setiap bulan saya akan membeli panty liner. Tapi sejak saya mengamalkan alfalfa complex shaklee, keputihan saya hilang....panty yang saya pakai pun bersih....memang sungguh best.

2) Anak kedua saya lahir pada 25hb September 2012. Sejak saya melahirkan anak kedua....baby saya berumur sebulan....saya terus mengamalkan alfalfa.Ini adalah kerana, alfalfa banyak membantu pengeluaran susu badan saya.....dengan cukup nya khasiat alfalfa baby saya sampai sekarang masih menyusu badan.

3) Alfalfa juga buat suami bertambah sayang...alfalfa seperti kacip fatimah.....kalau suami merasakan perubahan pada isteri, ini adalah penangan alfalfa yang saya amalkan....alhamdulillah....

4) Sembelit memang masalah saya sejak saya kecik....saya memang sukar membuang air besar....lagi2 time lepas bersalin. Tetapi sejak mengamalkan alfalfa complex, sembelit saya pun dah xde....saya dapat membuang seperti biasa....Memang alfalfa nie adalah detoks yang membantu pembuangan setiap hari....cukup best sangat selepas mengamalkan alfalfa sebagai supplement saya sehingga hari ini.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com Call/SMS/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment