ummie ainanina sweet home

Saturday 4 January 2014

Jangan ambil Alfalfa Complex Shaklee. Siapa?

Tahun Baru 2014, Tahun yang menarik dan Shaklee telah membuat PROMO JANUARI 2014 yang pertama pada tahun ini dengan produk ALFALFA COMPLEX.

Pertama sekali dalam hidup saya mengetahui supplemen yang bernama Alfalfa iaitu setelah mengamalkan set berpantang dan set menyusu.....Nama pun sangat cantik Al-Fal-Fa.....memang menarik tetapi Siapa yang tidak boleh mengambil Alfalfa Complex. Pastikan anda tahu sebelum anda mengambil nya atau memberi sesiapa untuk mengamalkannya. Pastikan anda tahu apa khasiat yang terkandung di dalam Alfalfa Complex kerana alfalfa ini memerlukan pengambilan air masak yang banyak dan mencukupi sekurang-kurangnya 3liter dan kalau lebih lagi bagus.

Tahu tak mengapa Alfalfa ini tidak atau jangan di ambil oleh sesetengah orang kerana ia mengandungi Vitamin K yang boleh memekatkan darah jadi pastikan anda tahu Siapa yang tidak boleh mengambil nya:

1) Pesakit SLE
2) Pesakit Auto Imun seperti Psirosis
3) Pengidap G6PD
4) Mereka yang bergantung kepada ubat Walfarin [Ubat cairkan darah]

Jangan pandang remeh jika anda ingin mengambil Alfalfa Complex. Pastikan pengambilan air mencukupi. Bagus lagi kalau anda mengambil nya 2biji pagi, 2biji tengah hari dan 2biji malam supaya pengambilan air seimbang dan sekata.

Saya sendiri mengamalkannya......dan kebaikkan yang saya perolehi terlalu banyak, antara yang saya boleh kongsi bersama anda ialah:

a) Saya mengambil nya kerana ingin menyusu anak saya sepenuh nya dengan susu badan saya sendiri maka dengan pengambilan alfalfa susu saya sering bengkak dan bila bayi saya menyusu sampai basah lebur baju saya dan kadang2 habis memancut ke muka bayi....memang terkejut lah saya pada waktu itu dan hari setrusnya memang saya akan siap2 menyediakan tuala supaya anak saya Nina Sophea x kena pancutan susu ummi lagi.

b) Setelah mengambil alfalfa ini, perubahan yang saya nampak ketara ialah keputihan.....dulu setiap bulan memang bila pergi kedai atau market shopping barang keperluan, husband memang bagitau, xbeli keperluan awk ke, nnti kang bising2 dia cakap. Dia memnag tahu saya akan beli 'panty liner' tapi setelah mengamal alfalfa sampai sekarang saya xprnah beli sebab saya x alami keputihan lagi. Suami pun bgtau jimat juga lah awk xyah beli panty liner tapi melabur dekat vitamin untuk kesihatan.....

c) Zaman belajar diploma dulu, kazen mak tahu, kte nie jenis sembelit. Dia cakap orang sembelit nie susah kalau nak bersalin....tapi memang betul lah. Lepas bersalin, mesti rasa susah nak buang air besar tapi setelah mengamalkan alfalfa, alhamdulillah....masalah sembelit saya hilang dan saya sekarang sangat lawas membuang air besar. Jadi alfalfa memang membantu masalah sembelit saya.

d)  Alfalfa membantu keintiman suami isteri....malu gak kalau cakap hal macam nie tapi saya sendiri mengamalkannya saya merasakan perubahan lain bila bersama suami....hehehe...rugi kalau para isteri xmencuba....pasti anda akan rasa sendiri kelainan nya.

Dapatkan Alfalfa Complex shaklee dari kami kerana bulan januari permulaan tahun 2014 ada promosi terhebat Alfalfa Complex.



* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment