ummie ainanina sweet home

Friday 3 January 2014

Pesakit Gout/Athritis bersama supplemen shaklee

Alhamdulillah....sejak ayah saya sendiri mengamalkan set ini, beliau tidak pernah alami sakit gout yang teruk....supplemen ini membantu pesakit gout yang mempunyai asid urik yang terlalu banyak dalam badan.


Apakah Suplemen Shaklee yang dapat membantu pesakit GOUT?


Pengambilan beberapa supplemen berikut dapat membantu mengurangkan asid urik dalam badan pesakit Gout.

1. Alfalfa - untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak.

2. Performance drink- memastikan tubuh pesakit sendiri mempunyai kandungan air dan gula yang cukup agar tidak dehydrate.

3. Joint Health Tablet - memberi keselesaan kepada sendi

4. OmegaGuard- Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi2 pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga2 sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.


Nampak banyak? Namun inilah yang paling asas dapat kami bantu.

 These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan TaiwanUntuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com 

Call/SMS/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment