ummie ainanina sweet home

Saturday 29 June 2013

Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia dan Indonesia - Pengedar Sah

Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak, Malaysia, dan Indonesia

Berita gembira untuk and semua, iaitu orang-orang Miri, Sarawak, Malaysia, Brunei dan Indonesia. Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di kawasan Miri, yang berID 877175.Jika anda peminat tegar Shaklee yang mengamalkan nya untuk kesihatan yang berpanjangan anda boleh dapatkan supplement ini daripada saya.

Pengedar sah miri

Produk ini di jamin BERKESAN, SELAMAT dan HALAL.

Pick up place? Di mana-mana anda dan saya selesa. Insya Allah....tiada masalah untuk penghantaran di kawasan Miri.

Bagi anda yang berada di luar kawasan Miri, penghantaran melalui pos akan di buat dan Insya Allah akan sampai dalam masa 2 atau 3 hari waktu berkerja.

Yang berminat untuk jadi ahli? pun senang juga. Bagi mereka di Miri tiada masalah dan boleh berjumpa dengan saya dan yang berada jauh, boleh melalui online. Insya Allah saya akan coaching anda.

Kepuasan dan kesenangan anda adalah MATLAMAT kami :)


* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment