ummie ainanina sweet home

Saturday 15 June 2013

Saya berada di miri, sarawak~shaklee independent distributor

sesiapa yang nak mengenali saya dan sentiasa bertanya dimana lokasi saya untuk mereka memesan vitamin-vitamin Shaklee. saya menetap di Miri, Sarawak. Jadi special buat mereka yang sukakan cash on delivery (COD) or face to face delivery untuk bertanyakan lebih lanjut....boleh dapatkan Shaklee di sekitar Miri.

Anda bole call,sms,whatsapp,we chat, kakao talK, line saya di 0107942058... at least 1 day earlier.. bukan apa...supaya saya nak makesure barang apa yang anda mahu, takut takde stok vitamin yang anda pesan, so saya boleh order. Namun ianya tidak terhad kepada Shaklee consumer dimiri sahaja. Walau dimana anda berada (di Malaysia) insya Allah Supplemen Shaklee boleh diposkan. 

Untuk yang berada di Brunei (kerana belum wujud Shaklee Branch in Brunei) , anda boleh memesan dan mengambil produk diMiri. Sila Email/Sms untuk buat temujanji.Insya Allah saya adalah pengedar Shaklee yang sah – independent Shaklee distributor in Miri.

Untuk pengetahuan anda semua tidak kira dimana anda berada (bukan sahaja diMiri).....anda juga boleh membeli vitamin/produk shaklee menggunakan kad kredit sebab ada yang tanya saya bagaimana caranya...Jadi. Bagi anda yang ingin membuat pesanan vitamin FULLPACK dan ingin membuat pembayaran melalui kad kredit.

sila email atau sms saya dan memberi detail berikut:

Nama :
Alamat:
No telefon:
Pesanan Vitamin:

Saya akan forwardkan email order tersebut kepada Shaklee dan memberi nombor telefon anda untuk membuat pembayaran sebaik sahaja order anda telah diterima....

Akhir sekali, jika anda berkerja/tinggal berdekatan dengan mana-mana Shaklee Branch, anda boleh dapatkan produk2 Shaklee dgn harga ahli dengan meggunakan SHaklee ID saya 877175.

jika berminat, boleh hubungi saya :

Email Yahoo : farshanna29@Gmail.com
Call/Whatsapp : 01o-7942058

No comments:

Post a Comment