ummie ainanina sweet home

Wednesday 12 June 2013

Apa itu Shaklee CoQ Health Plus?

Sebelum saya perkenalkan kepada rakan-rakan CoQ Health Plus, Saya nak tanya....kalau xde jantung berdenyut mesti kita xkan bernafas di dunia ini. Maka ketahui lah jantung kita ibarat bateri. Sebuah jam atau apa2 benda yang menggunakan bateri tidak akan berfungsi jika kehabisan bateri. Namun bateri dapat di ganti tetapi jantung tiada gantian seperti bateri.

  
Memang benar, ajal maut kita adalah di tangan Allah s.w.t, tapi kita boleh berusaha menjaga kesihatan seharian kita sebelum kita jatuh sakit. Bertindak terlebih dahulu sekiranya penyakit kita dapat di ubati. Insya Allah....ia dapat di cegah sebelum kita jatuh sakit teruk.

Saya sendiri pernah alami rasa takut bila anak sakit, dan jantung dia berdegup dengan kencang sekali. Memang paling kita sendiri takut dan itu lah yang kita rasai dahulu...jantung anak kita supaya ia sentiasa berdegup. Perlu kita ketahui, degupan jantung kita akan mula perlahan apabila meningkatnya usia. Ini di tambah apabila saluran darah ke jantung di saluti lemak yang boleh mengganggu pengaliran darah dengan lancar.

Badan kita ini memerlukan nutrien yang di kenali sebagai Coenzyme Q10 atau nama singkatan CoQ10 untuk memastikan jantung dapat berfungsi dengan baik. Walaupun ia boleh di dapati dalam makanan harian namun adakala pemakanan yang tidak seimbang akan membuatkan pengambilan nutrien CoQ10 hanya minima sehari.

 

CoQ10 juga di katakan amat sesuai

  • mereka yang ada masalah kegagalan jantung
  • sakit jantung (heart attack)
  • mereka yang ada kandungan kolesterol yang tinggi
  • hypertensi
Dapatkan produk ini untuk di hadiahkan kepada ibu bapa tersayang, sesiapa yang mengalami penyakit jantung, malah untuk diri kita sendiri.

Dapatkan produk ini dari kami dan untuk mengetahui lebih lanjut, sila pm kami mahupun whatsapp di talian bawah.


* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease

. Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, dan Malaysia Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

 Email: farshanna29@gmail.com Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment