ummie ainanina sweet home

Monday 31 December 2012

Azam Baru 2013 - Ketahui Apa itu Shaklee?

Selamat tahun baru untuk rakan-rakan sekalian. 2012 sudah pun melabuh tirai dan sekarang 1/1/2013 bermula satu azam baru yang ingin kita semua kecapi. Begitu juga saya dan suami. Terlalu banyak yang ingin di tunaikan pada tahun 2012 dan pada tahun ini tahun baru Insya Allah, akan tertunai lah azam baru saya dan suami.

Perubahan perlu di buat sebelum azam itu tercapai. Selagi perubahan yang sama masih di amal, sudah tentu azam tak kan tercapai. Target yang di capai harus di capai. Saya ingin melakukan satu perubahan bersama shaklee. Tidak mustahil dan mustahil hanya ada pada diri kita.

Saya ingin menerangkan pada rakan-rakan di luar sana, Apa sebenarnya Shaklee? Banyak yang masih tidak mengetahui dan tidak pernah mendengar nya. Ketahui nya dengan melihat link ini:

http://www.shaklee.com.my/bm/about.asp

Setelah saya mengetahui apa itu shaklee, saya amat mementingkan kesihatan diri dan keluarga. Dengan Shaklee saya mempunyai satu falsafah kesihatan iaitu " Kesihatan yang lebih baik adalah Inspirasiku" Tanpa kesihatan yang baik, kita tidak akan dapat melakukan apa2 jenis perkerjaan mahupun sebagai suri rumah tangga. Begitu penting kesihatan dalam kehidupan.

Ingin mengetahui set-set Shaklee dengan lebih lanjut boleh melihat di blog saya http://puterikuainanina.blogspot.com/2012/12/pengedar-set-shaklee-di-miri.html

Berminat boleh email: farshanna29@gmail.com atau CALL dan SMS di 0107942058.

No comments:

Post a Comment