ummie ainanina sweet home

Tuesday 1 January 2013

Januari 2013 Shaklee Promotion JOINT HEALTH TABLET

 Shaklee JOINT HEALTH TABLET ialah Januari 2013 Promotion.

Ketahui Apa itu Joint Health Tablet?

Ia adalah paten, Boswellia Ekstrak yang bertindak balas, ekstrak jagung, vitamin C, kuprum, dan manganese. Ia membantu mengurangkan ketidakselesaan sendi.



Joint Health Tablet menyokong kesihatan sendi dalam 3 cara:

1) Menyokong keselesaan sendi Ekstrak Boswellia :
  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
  • Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

2) Bertindak sebagai kusyen Ekstrak jagung :

  • Membantu mengekalkan tulang rawan
  • Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
  • Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.


3) Memelihara tisu penyambung yang sihat

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. Ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung  lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Testimonial yang telah menggunakan Joint Health Tablet ialah:

* credit






Dapatkan Joint Health Tablet untuk memperbaiki kesihatan sendi tulang kita. Ia adalah pendekatan secara semulajadi untuk kekal cergas dan aktif.



* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila berhubung dengan saya:
Email: farshanna29@gmail.com
CALL/SMS: 0107942058


No comments:

Post a Comment