ummie ainanina sweet home

Monday 31 December 2012

Pengedar Euphoria Trial Set di Miri

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kawan2 yang membaca dan membuka blog saya. Saya ingin menjelaskan pada kalian semua produk shaklee mempunyai pelbagai set dan saya sebagai pengedar sah shaklee di miri, sarawak ingin memperkenalkan set-set shaklee yang sesuai untuk semua golongan untuk mempertingkatkan kesihatan kita menjadi lebih baik.

Selain dari mengedar set-set shaklee di miri saya juga ada mengedar set di mana-mana daerah sarawak, termasuk lah negeri sabah dan semenanjung Malaysia. Sesiapa yang berminat saya akan menjelaskan set yang mana sesuai yang ingin di gunakan oleh pelanggan sekalian.

Saya bole menghantar set-set shaklee menggunakan penghantaran melalui GDEX dan POSLAJU. Pelanggan yang berada di area kawasan bandar miri, saya bole menghantar kepada anda sendiri ataupun anda bole mengambil sendiri di rumah saya.

Dapatkan Produk SHAKLEE dengan konsultasi percuma, dan best price dari saya. Sesiapa yang berminat untuk memilih perniagaan ini dengan mengubah nasib untuk berjaya, saya akan membantu anda dan akan memberi tunjuk ajar untuk memulakan perniagaan ini.

Di bawah ini senarai Euphoria Trial Pack yang saya sediakan kepada pelanggan yang ingin mencuba dan ini merupakan set budget untuk sesiapa saja yang dapat membelinya:

Set A (Optimum Set)
Set B (Breastfeeding Set)
Set C (Confinement Set yang sesuai untuk caeseran @ normal birth/ Set after Operation)
Set D (Skin Care set)
Set F (Femine set/ set hubungan intim)
Set G (Resdung/ Asthma/ Eczema/ Allergy Set)
Set H (Immune Booster set)
Set J (Preggy set/ Set Kehamilan)
Collagen Powder (Kecantikkan)
Vivix (Anti Aging)
Advance Joint Health Tablet ( Sakit sendi dan lutut)
ESP (Energizing Soy Protein
Vitamin untuk kanak-kanak setahun ke atas.
Vitamin untuk kanak-kanak sekolah.

JOM CEPAT DAPATKAN SEGERA untuk set-set yang anda perlu. Saya akan memberi yang terbaik untuk pelanggan-pelanggan saya. Saya akan sentiasa membantu setelah anda mengambil set shaklee dari saya. Saya juga pengguna dan pengamal vitamin Shaklee kerana "Kesihatan yang Baik adalah INSPIRASIKU"

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut, bole menghubungi saya melalui:

Email: farshanna29@gmail.com
CALL dan SMS: 0107942058
BBM pin number: 27EF41D3



No comments:

Post a Comment