ummie ainanina sweet home

Wednesday 24 July 2013

Special Offer Raya bersama Shaklee

Raya bersama Shaklee - Semulajadi dan Berbaloi Sangat2

Entry saya selanjut nya, sempena nak beraya nie, saya nak buat offer raya untuk sesiapa saja yang nak review produk yang mampu anda miliki seperti saya. Memang best sangat2. Saya sendiri tak menyangka, saya juga mampu memiliki produk shaklee demi kesihatan kita. Insya Allah....kita mampu untuk miliki nya.

Untuk promosi raya tahun ini, saya nak buat gabungan ESP dengan pelbagai produk shaklee yang anda ingin miliki:


1) ESP + Vitamin E: siapa x nak miliki kulit cantik dan cerah / natural tanpa perlu bermake up lebih, set ini juga paling ramai customer yang dah menggunakannya termasuk lah saya sendiri yang xpernah nak bermake up. Penggunaan secara konsisten menampakkan skin lebih halus, lembut dan gebu. Pori muka nampak mengecil dan kulit nampak lebih bermaya dan berseri2. Set ini sangat famous di pasaran shaklee. 


2) ESP + GLA : lagi best promo bulan ini adalah GLA. Kenapa x nak lepaskan peluang keemasan ini....Dapatkan harga terhebat GLA. Ini adalah set paling basic sesiapa yang berikhtiar untuk hamil, tapi jika ada budget lebih di galakkan untuk consume fullset kesuburan....Kita ini hanya merancang, dan selebihnya Allah yang menentukan segala-galanya. Insya Allah kerana di dalam group shaklee kami, dah ada 70% feedback menyatakan berjaya hamil dengan set ini....Alhamdullilah....termasuk lah saudara saya sendiri.....dia berjaya hamil dengan consume 2 botol GLA....


3) ESP + Omega : Untuk preggy women...ini adalah set yang perlu di ambil untuk ibu yang hamil dan bayi dalam kandungan. Omega ini sangat sesuai untuk pembesaran otak bayi dari dalam kandungan kerana mempunyai EPA dan DHA yang mencukupi. Begitu juga untuk ibu hamil dapat membatu meningkatkan kesihatan sepanjang hamil dari mengelakkan simptom2 yang tidak baik.......so ibu2 hamil, jangan lah kedekut mengeluarkan bajet untuk diri anda sendiri ketika hamil....
3) ESP + Vitalea : Set kesihatan optimum, sangat sesuai untuk golongan muda tua dan warga tua. Ini adlah kerana vitalea meripkan multivitamin yang paling penting dalam kehidupan seharian kita.



Nanti saya sambung semula gabungan ESP bersama produk lain sempena promotion raya tahun ini. Jangan lupa Ikuti sambungan entry saya.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

 Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

 Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang Puteriku AinaNina

No comments:

Post a Comment