ummie ainanina sweet home

Saturday 27 July 2013

Selamat datang ke duniaku

SELAMAT DATANG KE duniaku

ok...hari nie saya nak cerita, kenapa entry saya hari ini berkisah kan selamat datang ke duniaku......

Ini adalah kerana....duniaku dahulu lain dan berbeza....xpernah pun terpikir nak buat blog then ini adalah duniaku....dari blog.....macam2 kita bole share n kongsi sama2 dengan kenalan baru.

Saya merupakan seorang wanita yang sudah bergelar ummi yang mempunyai dua puteri yang sangat comel....kalau saya bersama dengan anak2, macam2 ragam yang berlaku kerana anak2 saya masih kecil...dulu duniaku mmg lain....bersama suami tercinta pun duniaku memang berbeza....masa couple dulu, masih sekolah, sekarang dah kawen....memang dunia kita berubah setiap masa....kalo nak cerita, memang cerita xkan habis.....

Jadi duniaku yang baru ini adalah bersama dengan shaklee...rakan2 atau kenalan baru yang baru mengunjungi blog saya, saya adalah pengedar shaklee yang berada di kawasa miri. Selain miri, saya juga boleh mengedar supplemen shaklee di kawasan lain seperti kuala baram, bakam, bekenu dan paling senang di seluruh sarawak.....saya juga banyak kenalan dan rakan2 di semenanjung malaysia.....saya juga boleh menghantar supplemen di kawasan semenanjung.

Sesiapa yang ingin mengetahui tentang shaklee, bole email saya, call, sms, or whatsapp saya.....saya sedia membantu anda.....

Saya sangat berminat dengan kesihatan yang cukup lengkap dan baik kerana saya telah menggunakan shaklee sepanjang hari ini dan ia memberi kesan yang sungguh baik untuk diri saya, suami dan anak2......anda bila lagi....

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment