ummie ainanina sweet home

Thursday 25 July 2013

Jom berpuasa dengan lebih sihat dan produktif

Puasa dengan lebih sihat dan produktif

Dalam entry saya hari ini, saya teringat sewaktu saya berpuasa tahun lepas....saya ada menegur kazen saya yang kecik, saya bertanya auntie saya, kenapa anak dia dalam keadaan yang lemah sangat2. Bila di tanya mmg dia puasa mcm tu, badan yg lemah dan xbermaya.kesian pulak tgk bila anak kita puasa tapi tak bermaya....cuba kita selidik, mungkin anak tak bermaya di sebabkan nutrien yang di ambil tidak mencukupi sewaktu bersahur.

Saya nak share dekat sini, kalau nak berpuasa dengan lebih sihat dan produktif, kita mestilah mempunyai keperluan nutrien yang mencukupi dalam badan kita. Kenapa?

Ketahui apa yang berlaku sewaktu berpuasa?
shaklee

Kita hendaklah kekal bertenaga dan sihat sepanjang berpuasa. Cara nya adalah:

Untuk sistem percernaan yang sihat:
a) Alfalfa Complex

b) Peppermint Ginger Plus


c) Herba Lax


Supplemen di atas adalah membantu mengekalkan kesihatan sistem penghadaman dan mencegah sembelit

Untuk fleksibiliti optimum:
a) Omega Guard

b) Ostematrik

c) Joint Health Tablet


Supplemen di atas membantu menyokong keselesaan sendi dan mengurang sakit sendi dan mengekalkan tisu penyambung yang sihat.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

 Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

 Email: farshanna29@gmail.com Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam Sayang Dari Puteriku AinaNina







No comments:

Post a Comment