ummie ainanina sweet home

Monday 7 January 2013

Penyusuan Set Shaklee Terhebat!! Pilihan di tangan anda.

Shaklee mempunyai banyak pilihan untuk ibu-ibu di luar sana. Begitu juga saya. Saya salah seorang ibu yang sedang berusaha untuk menyusukan anak. Saya nak anak kedua saya fully breastfeeding kerana saya telah melihat perbezaan dari segi kesihatan dengan ank pertama memang jauh berbeza. Dulu anak pertama sering sakit di usia yang belum mencapai setahun umur kerana antibodi nya kurang. Berbeza dengan anak kedua saya yang cukup sihat dan tidak mengalami batuk mahupun selsema. Saya telah mencuba Set Penyusuan Shaklee? Ia mempunyai banyak pilihan. Jom saya jelaskan pilihan yang boleh anda sendiri pilih. 4 pilihan yang bole anda cuba.

1) SET EU FOUR PACK
  • Sangat sesuai di ambil oleh ibu yang lepas melahirkan anak dan sedang berpantang.
  • Set ini terdiri daripada Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan Ostematrix (Kalsium)
  • Boleh menghasilkan susu dengan cepat
  • Sangat sesuai untuk ibu yang tidak minum susu seperti saya kerana Ostematrix Shaklee sudah cukup dengan kandungannya yang terdiri daripada kalsium, Vitamin D, dan magnesium
  • Set ini akan membantu ibu sangat cergas dan bertenaga walaupun kurang tidur.
2) SET B
  • Set ini terdiri daripada Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan Alfalfa.
  • Sesuai untuk ibu yang normal iaitu TIDAK mempunyai langsung masalah dalam penyusuan.
  • Alfalfa di dalam set ini merupakan milk booster terhebat iaitu dapat menghasilkan susu lebih cepat dengan kesungguhan ibu yang menyusu.
  • supplement yang terdapat dalam set ini untuk memperkayakan nutrisi dalam susu ibu supaya bayi cukup khasiat nutrisi yang di ambil dari penyusuan.
  • Ia lebih sesuai di ambil selepas habis tempoh berpantang kerana ia tidak sesuai untuk bayi yang mengalami jaundice dan sesetengah bayi boleh mengalami cirit birit dengan alfalfa.
  • Set ini boleh membantu bayi yang mengalami eczema.
3) SET E
  • Set ini terdiri dari Set B+Ostematrix
  • Set yang sesuai untuk ibu lepas berpantang dan ibu yang tidak minum susu atau yang alah dengan lactose
  • set ini lebih kurang hebat khasiat nya kerana mengandungi alfalfa iaitu milk booster yang terhebat.
4) SET 3M
  • Sangat di galakkan mengambil set ini untuk ibu yang benar2 menyusukan anak dengan cara direct feeding ataupun menggunakan botol.
  • Ia mengandungi Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Ostematrix, Alfalfa, dan ESP.
  • sesuai untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan.
  • Masalah penyusuan di sini bermaksud ibu yang menghadapi masalah penghasilan susu walaupun sudah melakukan perahan setiap 2jam dan sudah mengambil air secukup nya melebihi 3liter. Set ini akan membantu permasalahan di atas kerana ia akan mencukupi kekurangan nutrisi yang tidak ada pada ibu tersebut.
  • Set yang sesuai unutuk ibu yang berkerja untuk menyimpan stok susu yang banyak.
  • Ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.


* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Berminat untuk mendapat set penyusuan shaklee yang terhebat. Ia adalah pilihan anda untuk membantu meningkatkan kesihatan ibu an juga bayi anda. Saya akan memberi tips cara penyusuan serta anda akan mendapat konsultasi saya dengan percuma. Hubungi saya melalui:

Email: farshanna29@gmail.com
CALL/SMS: 0107942058.





No comments:

Post a Comment