ummie ainanina sweet home

Tuesday 15 January 2013

Shaklee Supplemen Kesihatan Keluarga saya dan Side Income setiap bulan. Apa rahsia nya?

Nak tahu rahsia kenapa saya mengambil shaklee sebagai supplemen harian saya dan keluarga saya?

Saya mengambil vitamin shaklee sewaktu dalam pantang. Saya mencari ubat yang mudah untuk memulihkan kesihatan saya semasa dalam pantang. Teringat suami saya pernah menghantar produk dan terus bertanya tentang Shaklee. Maka set berpantang itu di perkenalkan oleh upline saya (Kak Norita Idris) Saya terus berminat untuk mencuba dan membeli set tersebut daripada Kak N. Set berpantang terdiri daripada Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan Zinc. Set ini cukup membantu saya, kerana saya kena menjaga bayi dan anak pertama yang tak sampai setahun setengah. Memang cukup mencabar kerana kerenah anak yang baru membesar. Dalam berpantang memang bermacam2 dugaan yang saya hadapi. Setelah makan set berpantang ini, kesihatan saya beransur pulih dan tidak mempunyai masalah yang sering di hidapi oleh ibu dalam pantang. Kebaikan Set Berpantang Shaklee yang saya perolehi:
  •  Saya cukup sihat dan tidak berasa lesu ataupun lemah semasa berpantang. Dapat menjaga kedua-dua anak semasa dalam pantang serta dapat menyediakan makanan untuk suami balik berkerja. Sebagai ibu dan isteri memang cukup mencabar dan dengan set berpantang shaklee memberikan tenaga yang berpanjangan untuk saya menjaga anak2 dan suami.
  • Tidak mempunyai masalah menyusukan anak kerana set ini membantu dalam penyusuan yang cukup nutrisi dan khasiat nya, ia membuat anak saya cepat kenyang.
  • Membantu saya dalam pembuangan air besar kerana saya mengalami sembelit sewaktu berpantang. Dengan makan set berpantang shaklee, ia memberi keselesaan kepada saya sewaktu membuang air besar. 
  • Ia memulihkan jahitan di dalam mahupun di luar dengan cepat selepas melahirkan anak. 
  • Sewaktu mengandung serta melahirkan anak pertama, saya mengalami gusi berdarah sewaktu memberus gigi dan rambut gugur dengan teruk selepas melahirkan anak. Tetapi dengan set berpantang shaklee saya cukup terpegun kerana tiada gusi berdarah sewaktu memberus gigi dan langsung tidak ada keguguran rambut sewaktu tidur, mandi atau menyikat rambut. Memang berkesan vitamin yang saya makan.
Saya memang tidak menyedari langsung betapa penting nya vitamin dalam kehidupan harian. Semasa berkerja badan sentiasa letih, xcukup tenaga, lesu dan sebagai nya Tetapi setelah mengamal vitamin Shaklee iaitu set Optimum terdiri daripada Vitalea, B-Complex, Vitamin C cukup memberi tenaga harian untuk berkerja dan bersemangat menyiapkan kerja harian kerana badan sihat dan minda pun cergas. Selain itu, vitamin merangsangkan otak kita dengan perkara2 yang positif.

Saya juga mengamalkan ALFALFA SHAKLEE yang di kenali sebagai Milk Booster. Ia memang membantu saya dalam penyusuan bayi kedua saya. Dulu anak pertama saya minum susu selalo menangis di sebabkan susu saya sedikit, x cukup mengenyangkan tetapi anak kedua memang puas minum susu sehingga khayal di sebabkan susu yang di minum terlalu banyak dan mengenyangkan. Selain dari itu, saya juga cuba membuat perahan dan cukup banyak susu yang di hasilkan. Dulu anak pertama lebih setengah jam saya membuat perahan xsampai 4onz susu saya perah tetapi setelah mengambil alfalfa cukup memberangsangkan kerana perahan yang tidak sampai setengah jam sudah melebihi 4onz.



Alfalfa banyak membantu juga dalam penjagaan dalaman wanita kerana saya tidak lagi mengalami keputihan dan tidak perlu memakai panty liner. Memang cukup berkesan dan keputihan hilang 100%. Hubungan bersama suami pun tiada masalah selepas melahirkan anak kerana dengan set berpantang yang cukup menyembuhkan kesihatan serta alfalfa yang membantu mengetatkan segala yang kendur, memang sungguh berkesan sehingga suami tak berhenti memandang saya. Memang malu lah macam bercouple waktu zaman sekolah pulak.

Saya juga mengamalkan set slimming terdiri dari Lecithin, Alfalfa, Herb Lax dan banyak orang memberi komen yang postif tentang badan saya. Pertama saya terkejut sewaktu di klinik kesihatan kerana nurse yang menimbang berat badan memberitahu berat saya kurang 60kg. Saya cukup gembira dan memberitahu suami kesan vitamin yang saya makan. Saya dapat memakai semua pakaian saya yang lama terutamanya seluar dan baju T-Shirt. Kedua sewaktu rakan-rakan saya datang melawat saya. Mereka memberitahu saya nampak kurus dari dahulu. Terlalu nampak perubahan pada badan saya begitu juga seorang kawan lelaki , saya menemui nya kerana isterinya mengorder shaklee dengan saya. Dia pun mengatakan, " Nana.....nampak kurus lah sekarang?" Saya pun terkejut dan memang geembira dapat mengurangkan berat badan dengan produk shaklee. 

Banyak Rahsia yang saya perolehi dengan Shaklee begitu juga suami yang mengamalkan Vitamin E dan Set Optimum Shaklee......sentiasa ceria dan cergas selalo walaupun penat berkerja.

Rahsia Income Tambahan bersama Shaklee?

Setelah mengambil Set Berpantang Shaklee saya terus tertarik dengan kesan vitamin yang cukup hebat untuk memulihkan kesihatan. Saya terus meminta pandangan suami untuk membuat shaklee sebagai side income. Saya mengambil keputusan untuk menjadi ahli Shaklee dan ingin berkongsi kebaikkan Vitamin ini dengan rakan-rakan di luar sana. 

Dengan bantuan upline saya Kak Norita yang banyak memberi nasihat serta semangat, saya dapat melihat hasil perjalanan shaklee yang memang boleh menjadi income tambahan untuk keluarga saya dan saya dapat membantu suami dalam kewangan. Memang cukup seronok kerana saya dapat sharing berbagai masalah kesihatan dengan rakan-rakan yang ingin mengambil shaklee dan membantu mereka.

Nak tahu lebih lanjut cara menjadi ahli Shaklee untuk perolehi side income bole SMS dan CALL saya di 0107942058. Saya akan menjelaskan lebih lanjut tentang biznes Shaklee.

Kelebihan Vitamin Shaklee:

Ia adalah Langkah bijak untuk Nutrisi yang baik kerana:


Semulajadi Selamat, Berkesan dan Terbukti selama lebih 50 tahun.......

SENTIASA SELAMAT
  • Lebih 83 000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan produk.
  • Menjalankan lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru.
  • Jaminan kesuciannya iaitu HALAL digunakan.
  • 100% kepuasan di jamin
SENTIASA BERKESAN

  • USD 300 juta di laburkan dalam R&D
  • 100 di terbitkan kajian klinikal
  • 54 pingat emas Olimpik yang dimenangi oleh atlet yang menggunakan  produk Shaklee
SENTIASA MESRA ALAM
  • Tiada perasa tiruan
  • Tiada Pemanis Tiruan
  • Tiada ujian haiwan
  • Tiaa Bahan Kimia
  • Pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phthalates an dakwat toksik
  • Pembungkusan menggunakan bahan di kitar semula.
* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Berminat untuk mendapat set shaklee yang terhebat. Ia adalah pilihan anda untuk membantu meningkatkan kesihatan kita dan keluarga. Saya akan memberi tips mengenai vitamin serta anda akan mendapat konsultasi saya dengan percuma. Hubungi saya melalui:

Email: farshanna29@gmail.com
CALL/SMS: 0107942058.

No comments:

Post a Comment