ummie ainanina sweet home

Tuesday 17 December 2013

Sayangi Jantung Anda

Kita kena mengenali cabaran yang perlu di hadapi untuk mendapatkan kesihatan yang baik.

Jantung kita mengepam 2000 gelen darah keseluruhan bahagian tubuh kita setiap hari......Jantung nie adalah otot yang berkerja keras di dalam tubuh dan pusat kawalan utama sistem peredaran darah. Jantung memerlukan jumlah tenaga yang besar untuk berfungsi dengan cekap. Tenaga tersebut di perolehi dengan bantuan nutrien yang di panggil koenzim Q10 yang juga berperanan membantu kesihatan salur darah.

CoQ10 di hasilkan semulajadi oleh tubuh dan wujud di dalam semua sel. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10 akan tetapi amount yang diperolehi dari pemakanan secara tipikal adalah kurang dari 10mg sehari. Perlu di ingat kan faktor diet yang tidak seimbang faktor usia dan pendedahan harian kepada radikal2 bebas meningkatkan lagi keperluan untuk nutrien yang amat penting ini.

>>Kepentingan CoQ Health Plus<<

CoQ10 Health Plus dapat 

1. membantu mengukuhkan otot-otot jantung, menyokong keupayaan mengepam darah dan memperbaiki peredaran darah ke seluruh badan.

2. Ia juga menyokong pertalian antara saluran darah yang menyumbang kepada paras tekanan darah sihat.

3. Antioksidan kuat yang melindungi arteri bagi menangani masalah LDL dan memudahkan pengaliran darah

4. Meningkatkan tenaga

5. Ia berupaya meningkatkan tahap tenaga menambah stamina dan mengurangkan simptom2 kelesuan.

6. Kecerdasan mental kerana CoQ10 merancakkan sel2 otak yang seterusnya meningkatkan kecerdasan mental memori dan keupayaan kognitif. Kajian menunjukkan ia mengurangkan serangan migraine pening dan perasaan loya.

7. Kulit lebih muda kerana Coq10 meningkatkan peredaran darah untuk membekalkan tisu kulit dengan cukup oksigen dan nutrisi untuk pemulihan rejuvensi dan penghasilan kolageN.Ini membantu kulit agar lebih tegang cerah dan berseri.

JOM SEGERA HUBUNGI KAMI DI PUTERIKU AINANINA.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com

Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina


No comments:

Post a Comment