ummie ainanina sweet home

Friday 15 November 2013

Water Picther Mudah, Jimat dan yang pasti Hebat

Water pitcher ni sangat awesome!

Saya suggest semua rumah mesti ada sebuah. Tidak payah pakai letrik, tadah air ja bawah paip dah boleh minum. And yes...air dia sedap dan bersih!

Sangat berbaloi dgn harga murah berbanding penapis air lain. Ringan, boleh bawa travel especially time balik kampung. PM me saja kalau berminat utk info n price :)

PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol.

Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa

Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar

Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

•Mudah digunakan, tak perlu nak bersusah payang pasang ke singki

•Hanya tuangkan saja air kedalam jag dan tak perlu tunggu lama air sudah boleh terus diminum

•Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap sama seperti penapis air yang mahal dipasaran.

•Tak Perlu susah payah mencuci filter kerana setiap 303 liter (80gelen) air hanya perlu tukar filternya sahaja, senang, kalau filter lain kena basuh kalau dah nampak kekuningan sungguh malas kan??

•Mudah dibawa kemana-mana; balik kampung, jalan-jalan, berkelah dll.. dijamin seisi keluarga dapat minum air bersih...so, tak perlu lagi beli air mineral...buang duit & mencemarkan alam sekitar dgn botol-botol plastik mineral itu.

•Dan yang penting sekali... HARGA MAMPU MILIK!! kini semua orang boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah dan tidak perlu bersusah-payah lagi masak air, atau pergi ke kedai-kedai yang menyediakan tempat penapis air itu...atau menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata nak memiliki air yang bersih..

•Jimat duit bukan....yang penting semua dapat manfaatnya...tiada lagi air karat dirumah..tiada lagi risiko meminum plumbum berat & apa2 jenis kotoran lain...

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com

Call/ SMS/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment