ummie ainanina sweet home

Friday 15 November 2013

Kelebihan menjadi Ahli Shaklee

Entry saya hari nie....saya nak cerita kenapa saya berminat menjadi ahli dan sekarang sebagai pengedar shaklee full time.

Mula2 saya hanya consume sendiri shaklee dan saya merasakan terlalu banyak perbezaan supplemen di farmasi dengan shaklee....Shaklee adalah semulajadi dan sangat berkesan....Mengamalkannya membuat kita rasa berbaloi dengan kesihatan yang cukup baik sampai sekarang. Alhamdulillah....memang cukup memuaskan hati saya sendiri dan keluarga saya sekarang pun mengamalkannya. Jadi saya pun ingin menjadi pengedar dan membantu rakan2 yang mencari supplement yang berkesan dan semulajadi.

Setelah mendaftar rupa2 nya banyak kelebihan yang bole kita perolehi..
..saya akan ceritakan untuk siapa yang tercari2 dan ingin tahu.

Apakah Kelebihan Mendaftar Sebagai Pengedar Shaklee?

Ada 3 kelebihan utama sebagai Pengedar Shaklee yang diringkaskan sebagai “The 3C Opportunity“. Apakah 3C itu?

1. Cash

Sebagai ahli Shaklee, anda akan mendapat point ataupun UV untuk setiap pembelian; tak kira vitamin, produk kecantikan mahupun sabun pencuci pinggan.Cukup sebulan, point yang terkumpul akan di”reward”kan dengan cash bonus!Kelebihan Shaklee ialah produknya yang merupakan produk penggunaan harian yang confirm setiap sebulan dua kita (atau customer kita) akan restock. Jadi secara tak langsung, anda akan mendapat cash bonus yang berterusan.

2. Car.

Ok, anda dah layak mendapat cash bonus setiap bulan. Now what?Kalau point anda mencapai sekian sekian point, anda akan mendapat pula Car Allowance. Yang menjadikan Car Allowance Shaklee menarik ialah ianya dalam bentuk Cash! Jadi anda bebas menggunakan wang tersebut untuk membeli kereta ataupun untuk membayar ansuran kereta sedia ada.Nak kumpul dan simpan untuk membeli kereta idaman anda bila dah cukup duit pun takde masalah! You decide!

3. Convention

Tahniah! Anda dah berjaya dapat Cash Bonus dan juga Car Allowance. Tapi takkan itu jer?  “C” yang ke-3 adalah convention dan percutian.Anda bakal menikmati percutian bertaraf 6 bintang sekiranya anda berjaya mengumpul point yang mencukupi untuk setiap financial year.Percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee ini bukan sahaja percutian dalam negara, tetapi juga percutian ke luar negara!Bayangkan anda ditaja menginap di hotel 6 bintang di luar negara bersama suami. Ibarat honeymoon kali ke-2 gitu!

“Saya berminat nak jadi Pengedar Shaklee, Tapi Saya Tak Pandai Bisnes?”Anda tak perlu risau! Saya akan guide dan coach anda bagaimana untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online dari rumah, sama seperti saya.Ini jaminan saya, anda tak perlu: Keluar duit beli stock semata-mata nak cukupkan point.Susah payah cari downline ke sana ke mari (Untuk Shaklee, orang akan cari anda!)Meeting, diskusi atau presentation larut malam

“Ok, Saya Nak Daftar Sekarang!”

Nak mendaftar sebagai Pengedar Shaklee mudah saja. Hubungi kami sekarang!  

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.                                

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh dengan kami melalui                          

Email: farshanna29@gmail.com

Call/ Whatsapp/Line/WeChat: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment