ummie ainanina sweet home

Thursday 7 November 2013

Apa itu Carotomax Shaklee ?

Manfaat utama Carotomax antaranya adalah :

@ lebih selamat dari vitamin A : pengambilan vitamin A yang berlebihan boleh menyebabkan toksisiti, seperti yang ditemui oleh saintis pada tahun 1912.

@ mempertingkatkan penglihatan : ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.

@ mempertingkatn masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, gegelung hitam di bawah mata dan sebagainya.

@ meredakan penyakit kulit : pengambilan yang berterusan akan melegakan masalah kulit seperti kulit kering, kulit gugur, jerawat, acne dan lain-lain.

@ melawan kanser dan oksidasi : pengambilan kerap beta karotena membantu mengukuhkan sistem imunisasi, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser serta menghalang

@ pembentukan sel-sel kanser yang baru.menghalang infeksi : merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis, asma dan selsema.

CAROTOMAX menyalurkan 5 daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia.. anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja..

5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat:

1) Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotenaadalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoidyang paling berkhasiat.

2) Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.

3) Menguatkan sistem imun

4) Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.

5) Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.

Tahukah anda bahawa CAROTOMAX mengandungi karotenoid yang menyamai dengan :

** Beta Carotene : 102 biji pisang
** Lycopene : 714 biji aprikot
** Lutein dan Zeaxanthine : 285 biji limau merah
** Alpha Carotene : 89 biji raspberi

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.                                

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh dengan kami melalui                          

Email: farshanna29@gmail.com

Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment