ummie ainanina sweet home

Wednesday 4 September 2013

Why shaklee? Vitamin Family ku...

Why Shaklee? Why now?

Anak kecil saya yang no 2 dah masuk umur setahun....Maknanya dah setahun saya menjadi pengguna Shaklee bersama family saya. Saya memang takde pengalaman langsung dan tidak pernah berminat dalam dunia perniagaan, apa lagi kalau konsepnya adalah Multi Level Marketing (MLM). Sebelum ni, saya xpernah terfikir nak ambik supplemen tetapi Apa yang saya perasan, vitamin shaklee memberi kesan positif seperti mana yang dijanjikan, jadi saya merecommend produk ini pada kawan-kawan lain serta keluarga. Langsung tiada niat nak menjual mendapatkan untung, sekadar salah satu cerita yang boleh dikongsikan. So, memang ini lah niat utama saya melibatkan diri dalam perniagaan Shaklee. Saya mahu kawan-kawan tahu bahawa produk ni memang berbaloi dan memberi manfaat untuk kesihatan dan kecantikkan kita. Saya berani recommend sebab saya sendiri dah menikmati keberkesanannya.

Harga Berpatutan, Memang berpatutan! Bukan murah, tidak mahal, tapi berpatutan.

Shaklee lah yang paling berpatutan dan mampu milik.

# Saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Miri, Sarawak serta seluruh Malaysia. Sila hubungi saya sekiranya anda ingin mengetahui  dengan lebih lanjut tentang produk SHAKLEE, atau ingin mengetahui tentang Shaklee berdekatan anda. Anda juga boleh menggunakan ID saya (877175) di mana-mana Cawangan Shaklee dan perlu memaklumkan kepada saya agar saya boleh consult anda tentang cara pengambilan Suplement Shaklee yang betul.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment