ummie ainanina sweet home

Tuesday 10 September 2013

Jom Join Team Shaklee Kami

Assalamualaikum..alhamdullilah tak sangka sungguh sejak buat shaklee ni...dapat sambutan yang amat menggalakkan.

Bisness online ni cuma kena rajin promote jer ...yerlah promote kat blog kita..kat pesbuk ..cuma kadang-kadang tu masa tak berapa nak sempat cz almaklumlah kan...kita berkerja, menjaga anak2 kecik pun berkerja gak.Siapa yg duk umah jaga anak pun faham mcm mane...huhuu..tapi saya sentiasa ingin sharing dengan kawan2 dan pada siapa saje yang ingin sihat dan cantek...so biler mereka sudah merasai kebaikan shaklee ini...kepuasan akan menjelma dalam diri saya..sebab itu perlu ada minat dengan apa saje yang kita lakukan.

Daripada segi harga jangan risau ya..saya akan beri harga yang istimewa .yang pastinya sangat2 berbaloi dengan apa yang telah anda keluarkan. 

Perniagaan shaklee sangat mudah...dengan membuat pesanan secara online..barang akan sampai terus ker rumah anda. Walaupun dengan satu item pembelian..ada keuntungan runcit dan bonus menanti ada ..Yang berkerja pasti bole mendapatkan side income yang sangat membantu untuk.keperluan harian....

JOM SEGERA HUBUNGI KAMI DI PUTERIKU AINANINA.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment