ummie ainanina sweet home

Monday 23 September 2013

PENGORBANAN DAN PERUBAHAN

Nak berjaya bukan lah senang, perlu melalui pelbagai rintangan dan cabaran.

Pernah sekali waktu saya belajar, saya mengalami cabaran yang begitu tidak di sangka, atas kesilapan sendiri then kena harungi sendiri....tapi allah s.w.t maha mendengar dan hanya allah sahaja yang menemani di saat duka dan susah tersebut.

Cabaran yang begitu ketara sepatut nya menjadi peringatan waktu nie tapi manusia memang selalu lalai dan lupa. Kesedaran hanya sementara tapi kita sentiasa lah beringat pada diri sendiri....kemiskinan perlu di harungi dan kita harus atasi kemiskinan tersebut bukan lah di harungi setiap masa kerana kita sendiri perlu mengubah nya menjadi yang lebih baik dan menjadi orang yang lebih baik perlu PENGORBANAN untuk keluarga dan orang sekeliling kita yang memerlukan kita.

Jadi nak berjaya perlu berubah.... nak menjadi senang perlu berubah.....PENGORBANAN dan PENGORBANAN....beringat lah kita kepada nya waktu susah ataupun senang kerana dia sahaja yang membantu kita....ALLAH s.w.t....maha kaya, maha mengetahui segala-galanya dan dia akan membantu dan memberi kita segala-gala nya jika kita sentiasa ingat pada nya...

Entry ini dapat memberi kita semangat untuk kita.....Jika ada sesiapa yang ingin berjaya....sama2 kita jalani perubahan ini sekarang.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui                          

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment