ummie ainanina sweet home

Tuesday 10 September 2013

VIVIX Shaklee - Produk paling power

Produk Paling Power Shaklee

Nak cerita pasal shaklee ESP tetap gebu dan best, rasa berkrim dan disukai ramai, ternyata saintis shaklee tetap berusaha untuk mencari solusi bagi memberikan khabar gembira kepada dunia, yang penuaan boleh dilambatkan, dan akhirnya tercipta satu produk yang diberikan nama VIVIX. Macam-macam bunyi bahan yang ada, tapi yang paling penting sekali yang korang kena ingat ialah Polifenol, satu khasiat semula jadi, untuk anti oksida dan awet muda, anti penuaan, hoo power power.

Memahami Konsep DNA

DNA dalam badan kita, ianya ialah teras, basic unit, dalam sel kita, yang mengkodkan setiap unsur-unsur benda hidup dalam dunia ni. Secara teorinya, permasalahan yang berlaku ketika ini dalam penuaan ada empat Kerosakan DNA -siapa pernah tengok cerita Iron Man 3, korang tengok kan orang jahat tu, bila dah tangan kena potong, tetiba ada balik.

Secara asasnya, pemulihan DNA, ialah konsep untuk menghidupkan kembali sel dan organ. Tapi tu cerita movie. Yang ni pulak, kerosakan DNA tetap akan berlaku, bila usia kita meningkat. Jadi nak taknak, badan kita ni, semakin lemah.Perubahan Proses Genetic DNA - salah satu berlakunya penuaan ialah berlakunya penukaran proses DNA, dari proses pembesaran kepada proses pemulihan.

Kiranya, pada usia kita meningkat, proses DNA untuk pembesaran berlaku, dan sampai satu tahap , sistem genetic ini bertukar kepada sistem pemulihan DNA, kerana masa ni, sel kita dah banyak rosak, sebab banyak sangat terdedah dengan oksida oksida dan bahan-bahan tercemar di luar sana.Sel Mitochondria - secara semula jadinya berkurang, menyebabkan kekurangan tenaga untuk sel berfungsi, dan seterusnya membuatkan organ dan tisu anda tidak berfungsi seperti biasa.

Nak senang faham , kalau sel dah kurang tenaga, tentulah organ kita pun tak boleh buat kerja macam biasa.Advanced Glycation End Products (AGE Protein) benda ni macam plug kat gigi, bila dah banyak sangat AGE Protein dihasilkan, fungsi organ kita dah tak berapa betul nak buat kerja, tidak berfungsi dengan baik.

Orang Islam Kena Minum Wain Untuk Awet Muda ?

Adui, jangan salah faham, dalam Islam, dah banyak dah petua yang bagus untuk awet muda, doa-doa yang boleh diamalkan untuk memelihara kecantikan muka. Tapi kat sini, Resveratol. Saintis dulunya menjumpai resveratol dalam minuman Wain. Adui, takkan nak minum wain pulak ?

Oklah, secara semula jadinya, resveratol telah dijumpai dalam buah elder berry. Kiranya kajian telah membuktikan resveratol di dalam vivix boleh membantu mengekalkan awet muda. Kiranya, ambil vivix sebulan, lebih baik dari mengambil 3000 wain, kerana kandungan resveratol. Kita orang islam xbole minum wain tapi vivix shaklee mempunyai kandungan resveratol yang di perbuat dalam BUAH ELDER BERRY.

Mekanisma VIVIX SHAKLEE

Setelah korang betul betul faham tentang 4 faktor penuaan ini, barulah kita tengok bagaimana vivix berfungsi.

Ada 4 mekanisma vivix shaklee ni berfungsi

# Mempertahankan DNA (defense)

# Memberikan tenaga DNA (energy)

# Memulihkan DNA (repair)

# Meningkatkan DNA (performance)

Manfaat dan Testimonial

Ayah kepada salah seorang distributor, ambil , katanya ada penyakit kencing manis, darah tinggi, Alhamdulillah, keadaan makin baik bila vivix.

Tak lupa juga Ayu Raudhah yang bergetah itu, katanya dalam majalah tempatan, dia suka ambil Sirap SHAKLEE ? Vivix lah tu, sirap yang di maksudkan.

Suami Malas Ambil Vitamin ?

Senang je, suruh je diorang telan vivix sekali sehari. Takpun hadiah kanlah kepada kedua-dua ibu-bapa kita yang menjaga kita sejak kecil. Bagilah mereka vivix, supaya mereka kekal sihat dan bertenaga. Ingatlah, apapun VIVIX memang mahal gila, tapi BERBALOI-BALOI BELI !!!!

Nak harga Murah ?

Boleh je, paling senang, boleh daftar jadi ahli, lepas tu kalau beli 2 botol, dah dapat free membership.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment