ummie ainanina sweet home

Tuesday 28 May 2013

Kenapa saya berminat buat shaklee sedangkan saya ada segulung ijazah

Hari ini entry saya, saya nak cerita pasal minat.minat yang tiba2 datang membuat saya betul2 dan yakin untuk membuatnya. Xsalah kita belajar setinggi mana pun, ilmu tetap ada di dada.

Saya nak cerita, kenapa shaklee? Kenapa x yang lain.

Kelebihan menjadi ahli shaklee?

1) anda boleh membeli harga ahli dan dapat mengumpul point anda sendiri

2) jika rajin mengumpul point, melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.

3) jika berminat untuk berbiznes, ada kelas tertutup di sediakan oleh saya melalui blog/fb/whatsapp tertutup khas untuk ini

4) shaklee menawarkan cash,car (Bonus kereta) dan convention (local dan international umrah bg muslim)

Jika anda berminat untuk menyertai kami iaitu:

1) Dengan mendaftar sebagai ahli dan pengedar shaklee, dengan registration fee rm65 atau membuat pembelian melebihi 200point (iaitu pembelian dalam lingkungan rm700) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya atau sms/whatsapp dan saya akan memproses keahlian anda sekiranya bayaran ahli telah di buat atau pergi sendiri ke branch shaklee dan memberitahu kepada mereka untuk menjadi mendaftar menggunakan id saya 877175 sebagai sponsor/upline.

2) Yuran keahlian rm65 (sekiranya anda sendiri ke branch untuk mengambil member kit) ataupun sebagai tambahan postage untuk kit ke semenanjung rm10 sabah sarawak rm20.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.  

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, dan Malaysia Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment