ummie ainanina sweet home

Wednesday 13 February 2013

WAJAH RIANG bersama KULIT MUKA YANG SIHAT

Banyak yang alami masalah jerawat. Jerawat memang memberi impak kepada sesiapa yang berkarier dan berkerjaya di luar sana. Suri rumah pun nak kena jaga muka....nanti suami balik tengok muka tak berseri langsung. Jadi masalah ini hendaklah di atasi dengan segera sebelum melarat dan sebelum ia sukar di ubati.

Sebab2 terjadi nya jerawat ialah di sebabkan pencuci muka yang tidak sesuai dengan kulit @ cara pemakanan yang kita ambil @ faktor persekitaran yang kotor dan pemakaian krim@ make up yang berlebihan...... Jom kita atasi nya dengan cara yang mudah dan lebih berkesan.

Kulit berminyak dan berjerawat berpunca dari faktor antaranya:

1. Pengambilan air kosong yang kurang. Air kosong hendaklah di ambil sekurang2 nya 3lite sehari. Cuba amalkan dan Insya Allah....nampak kesan nya.

2. Pemakanan yang berminyak dan tidak seimbang iaitu kurang nutrisi yang berkhasiat dan tidak teratur cara pengambilan makanan.

3. Persekitaran di luar yang kurang bersih.

4. Pencuci muka dan krim yang tidak sesuai untuk kulit muka.

5. Kulit muka yang sensitif dan perlu penjagaan yang rapi.

JOM ATASI NYA DENGAN CARA:

Foaming Cleanser Nutri White

1. Membersihkan kulit jauh ke dalam kulit.
2. Memberikan kelembapan kpd kulit
3. Mengurangkan pigmentasi
4. Mengurangkan minyak di muka
5. Detoksifikasi kulit muka


Herb Lax sebagai agen detox yang lembut dan selamat.



ESP sebagai supplement asas membina sel. Ia dapat membantu membina sel baru dengan baik dan menyingkirkan sel mati pada wajah.

Vitamin B-Complex sangat penying dalam membantu memeatabolismekan karbohidrat, lemak dan protein. Ia dapat menstabilkan hormon dan bertindak sebagai penenang.



Vitamin E menjadikan anda tampak lebih  muda dengan membantutkan penuaan sel yang di sebabkan oleh radikal bebas.

Vitamin C seperti kolagen yang bermanfaat untuk menghapuskan radikal bebas dalam badan.


* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


Berminat untuk mendapat pencuci muka shaklee, ESP atau vitamin untuk kesihatan muka kita dengan cara pengambilan vitamin yang sesuai dan berkesan. Saya akan memberi tips mengenai vitamin serta anda akan mendapat konsultasi saya dengan percuma. Hubungi saya melalui:

Email: farshanna29@gmail.com
CALL/SMS: 0107942058.


No comments:

Post a Comment