ummie ainanina sweet home

Thursday 15 November 2012

Pengenalan Vitamin dalam Hidupku

1st time dalam hidup saya mengambil supplemen seperti vitamin. Vitamin yang diperkenal oleh tunang saya dan sekarang telah menjadi suami yang tercinta. Waktu itu saya mengikuti program di CMM dan tunang saya telah memberi vitamin B-Complex kepada saya. Dia memberitahu vitamin itu untuk mengelakkan kita dari berasa letih dan lesu. Setelah saya mencuba sekali makan vitamin tersebut, memang betul, saya tidak merasa keletihan walaupun mendengar ceramah selama 2jam. Selalu nya kita akan rasa mengantuk mendengar ceramah tetapi saya tidak mengantuk setelah mengambil vitamin B-Complex. Saya cuma mengamal vitamin tersebut sepanjang kursus, selepas itu saya tidak mengamalkannya lagi......Peristiwa ini berlaku pada tahun 2010......saya akan menyambung semula cerita pengambilan vitamin yang kedua kali pada tahun ini 2012 :)





No comments:

Post a Comment