ummie ainanina sweet home

Tuesday 27 November 2012

Kenapa saya sekeluarga begitu yakin dengan Shaklee?

Zaman sekarang beribu-ribu produk makanan tambahan membanjiri pasaran......Yang mana 1 pilihan kita. Begitu juga saya pada mula nya. Hari ini saya nak menjelaskan kenapa saya yakin dengan produk Shaklee ang terbukti selamat, dan ia telah mejadi pilihan hati saya......Di bawah saya senaraikan apa yang TIDAK ada pada Shaklee:-

  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang

Fakta di atas saya petik dari Laman Web Baru Shaklee. Ingin mengetahui lebih lanjut, Sila layari di laman web ini http://www.shaklee.com.my/bm/difference.asp.


No comments:

Post a Comment