ummie ainanina sweet home

Friday 30 January 2015

Menyepi tetapi shaklee tetap sumber inspirasiku



MENYEPI BUKAN MAKSUD SHAKLEE BUKAN SUMBER INSPIRASIKU.....SHAKLEE TETAP DIHATI.

Menjadi ahli shaklee kerana ia adalah sumber vitamin yang semulajadi dan menjadikan kesihatan kita lebih baik. Saya tahun nie telah melahirkan anak ketiga yang sangat comel.....dengan gelaran bunga anak ku comel telah di namakan dengan nama sekuntum bunga....Nur Dahlia Corina. Time berpantang nie, shakler tetap di hati....siapa yang ingin menyusu anak serta membuat simpanan susu perlukan tenaga yang stabil dan full energy. Shaklee memang bagus untuk kita berpantang. Mengekalkan tenaga yang berpanjangan.

Siapa yang masih belum mengenali shaklee, set berpantang terdiri daripada bcomplex, vitalea, zink, vitamin c. Set ini banyak kebaikkan nya.....memulihkan luka dalam selepas bersalin. Sangat sesuai untuk normal birth atau caeseran, membuat muka pucat menjadi kemerahan di sebabkan keletihan selepas bersalin atau berjaga malam, memperbanyakkan susu kerana vitalea mengembalikan tenaga, memulihkan rambut gugur, mencantikkan kulit muka dan banyak lagi kebaikan set berpantang shaklee.

Saya akan menyambung entry saya tentang set berpantang shaklee

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

 Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com

 Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment