ummie ainanina sweet home

Saturday 6 April 2013

Nutriferon ialah penemuan terhebat dalam bidang Immunologi?

Kenapa ia penemuaan yang terhebat?
Kerana ia adalah satu formula eksklusif dan di paten oleh shaklee dan tidak di jual di kedai-kedai biasa. Ianya hanya di dapati melalui shaklee.

Manfaat utama yang kita perlu ketahui di dalam nutriferon ialah:

★ Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari. Ia bermaksud nutriferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara kesuluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh t-cell, b-cell dan makrofag

★ melindungi dari influenza iaitu dengan mengimbangi  kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

Siapa yang perlukan nutriferon?
♥ mereka yang ingin kukuhkan sistem imun badan
♥ Mereka yangada masalah sistem imun
♥ mereka yang batuk,demam,selsema berpanjangan
♥ Mereka yang mendapati pengambilan vitamin c (dos lebih) tidak dapat memulihkan penyakit yang di Hadapi iaitu tidak memberi apa2 kesan.
♥ Ibu menyusu yang mendapati anak yang di susukan masih kerap demam dan demam yang berpanjangan.

Cara pengambilan:
◆ satu minggu sekali untuk orang yang sihat ATAU
◆ sehari sekali untuk mereka yang sakit dan memulihkan sistem imun badan.
*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, dan Malaysia Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email: farshanna29@gmail.com Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment