ummie ainanina sweet home

Sunday 3 March 2013

Apa istimewa tentang Ostematrix Shaklee?

Nak tahu apa itu Ostematrix Shaklee?

Ia adalah viatmin kalsium yang dapat membantu penjagaan tulang dan gigi. Kandungan dalam Ostematrix Shaklee ialah magnesium, vitamin D, dan mineral zink yang amat penting dalam membantu memelihara kesihatan yang lebih baik.

Kenapa kita perlu memilh Ostematrix Shaklee?

1) Ia juga membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan dapat mengurangkan gejala PMS.
2) Ia merupakan nutrien pembinaan tulang yang lengkap
3) Ia mudah di telan dan di serap badan
4) Ostematix shaklee adalah VITAMIN SEMULAJADI!!
5) meringankan stress 6) membantu dalam masalah gastrik

Ibu-ibu yang sedang mengandung perlu mengambil ostematrix. Nak tahu kenapa?Ia Sangat penting untuk mengelak risiko sakit gigi, sakit pinggang, simpul biawak dan lain2 lagi.

Promosi bulan ini ialah Ostematrix. Beli 6 free 1. Kenapa Ostematrix sangat penting kepada kita ialah vitamin yang sangat-sangat membantu dalam kesihatan. Kita akan dapati diri kita lebih mudah untuk membuang air besar, badan rasa lebih segar, tiada lagi sakit-sakit pinggang atau kebas-kebas.......


* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Berminat untuk mendapat Ostematix Shaklee sila Hubungi saya. Saya akan memberi tips mengenai vitamin serta anda akan mendapat konsultasi saya dengan percuma. Hubungi saya melalui:

Email: farshanna29@gmail.com
CALL/SMS: 0107942058.




No comments:

Post a Comment